Posted on Jätä kommentti

Uuden vuoden liikuntalupausten sudenkuopat

1) Tavoitteiden asettelu

Tavoitteiden asettelu ei useinkaan ole yhteydessä realististen resurssien tai lähtötason kanssa. Aloittelijalle on paljon fiksumpaa ottaa tavoitteeksi liikkua koko vuosi 2020 kerran viikossa, kuin liikkua 2-3 kertaa viikossa. Kerran viikossa liikuntasuorituksen tekeminen vuoden aikana on parhaimmillaan 100% enemmän kuin edellisenä vuonna ja lisäksi tutkimusten mukaan terveyttä tukevampi kuin yksittäisten kuukausien liikuntapyrähdykset.

2) Liikuntavalinnat

Liikuntalajiksi kannattaa valikoida se, mikä tuntuu oikeasti itsestä hyvältä. Kaikkien ei ole pakko tykätä juoksemisesta tai kuntosalilla käymisestä. Kun liikuntalajiksi valikoituu itselleen mieluisa laji, sitä tulee tehtyä todennäköisemmin säännöllisesti myös silloin kun motivaatio ei olisikaan korkeimmillaan. Liikunnan ei tarvitse tuntua aina järjettömän pahalta. Aloitusvaiheessa kannattaa edetä liikunnassa itseään kuunnellen ja ymmärtää että kaikki liike on keholle hyväksi.

3) Ajankohta

Tammikuu tuo haastetta liikunnan säännölliseen pysymiseen myös siitä syystä, että suuri joukko ihmisiä aloittaa liikunnan juuri samaan aikaan kuin sinä. Tästä syystä melkein minkä tahansa lajin harrastaminen tuo erilaiset liikuntakokemukset nyt tammikuussa kuin se tuottaisi esimerkisksi maalis-huhtikuussa. Moniin (eritoten halpoihin) liikuntapaikkoihin syntyy ruuhkia oli kyseessä sitten uintirata, hiihtolatu tai vaikkapa kuntosali. Jonotus, väistely ja muiden huomioonottaminen vie harjoittelusta enemmän aikaa kuin tavallisesti vuoden aikana. Asian tiedostaminen helpottaa tilanteiden kohtaamista.

4) Vääränlaiset uskomukset

Motivaatio vaihtelee eikä se ole stabiilitila. Tulee hetkiä ettei liikunta kiinnosta ollenkaan ja sen oletetaan tarkoittavan epäonnistumista tai sitä ettei tähän muutokseen pystytäkään. Motivaatio oli vuoden vaihteessa korkea ja hetken päästä se ei enää olekaan sitä. Tähän yleensä liittyy paljon erilaisia negatiivisia tunteita, joita itsekriittisyydestä muodostetaan kuten itsensä syyllistämistä. Tunteista muodostuu usein toimintaa vastaan kuuluvia uskomuksia. Useat toteavat jälkeenpäin ettei itsekuri riittänyt tai että siinä sattui olemaan kaikenlaista ja sitten se liikunta vain jäi. Piiskuroinnin sijaan olisi syytä kasvattaa itselle armollisuutta ja löytää sisäinen tsemppaava sparraaja, joka osaisi nollata tilanteen ja katsoa eteenpäin: ”Vaikka viime viikolla en liikkunut, se ei estä minua liikkumasta tänään”.

 

Tervetuloa hakemaan sparrausta ja motivaatiota HYPE Centeriltämme. Tammikuun ryhmäliikuntatuntien kokeilut ensikertalaisille nyt ilmaiseksi!

VARAA PAIKKASI RYHMÄLIIKUNTATUNNILLE KLIKKAAMALLA TÄSTÄ

 

 

_DSC2449

Posted on Jätä kommentti

Uuden vuoden liikuntalupausten sudenkuopat

1) Tavoitteiden asettelu

Tavoitteiden asettelu ei useinkaan ole yhteydessä realististen resurssien tai lähtötason kanssa. Aloittelijalle on paljon fiksumpaa ottaa tavoitteeksi liikkua koko vuosi 2020 kerran viikossa, kuin liikkua 2-3 kertaa viikossa. Kerran viikossa liikuntasuorituksen tekeminen vuoden aikana on parhaimmillaan 100% enemmän kuin edellisenä vuonna ja lisäksi tutkimusten mukaan terveyttä tukevampi kuin yksittäisten kuukausien liikuntapyrähdykset.

2) Liikuntavalinnat

Liikuntalajiksi kannattaa valikoida se, mikä tuntuu oikeasti itsestä hyvältä. Kaikkien ei ole pakko tykätä juoksemisesta tai kuntosalilla käymisestä. Kun liikuntalajiksi valikoituu itselleen mieluisa laji, sitä tulee tehtyä todennäköisemmin säännöllisesti myös silloin kun motivaatio ei olisikaan korkeimmillaan. Liikunnan ei tarvitse tuntua aina järjettömän pahalta. Aloitusvaiheessa kannattaa edetä liikunnassa itseään kuunnellen ja ymmärtää että kaikki liike on keholle hyväksi.

3) Ajankohta

Tammikuu tuo haastetta liikunnan säännölliseen pysymiseen myös siitä syystä, että suuri joukko ihmisiä aloittaa liikunnan juuri samaan aikaan kuin sinä. Tästä syystä melkein minkä tahansa lajin harrastaminen tuo erilaiset liikuntakokemukset nyt tammikuussa kuin se tuottaisi esimerkisksi maalis-huhtikuussa. Moniin (eritoten halpoihin) liikuntapaikkoihin syntyy ruuhkia oli kyseessä sitten uintirata, hiihtolatu tai vaikkapa kuntosali. Jonotus, väistely ja muiden huomioonottaminen vie harjoittelusta enemmän aikaa kuin tavallisesti vuoden aikana. Asian tiedostaminen helpottaa tilanteiden kohtaamista.

4) Motivaatio ei ole stabiilitila

Motivaatio vaihtelee. Tulee hetkiä ettei liikunta kiinnosta ollenkaan ja sen oletetaan tarkoittavan epäonnistumista tai sitä ettei tähän muutokseen pystytäkään. Motivaatio oli vuoden vaihteessa korkea ja hetken päästä se ei enää olekaan sitä. Tähän yleensä liittyy paljon erilaisia negatiivisia tunteita, joita itsekriittisyydestä muodostetaan kuten itsensä syyllistämistä. Useat toteavat jälkeenpäin ettei itsekuri riittänyt tai että siinä sattui olemaan kaikenlaista ja sitten se liikunta vain jäi. Piiskuroinnin sijaan olisi syytä kasvattaa itselle armollisuutta ja löytää sisäinen tsemppaava sparraaja, joka osaisi nollata tilanteen ja katsoa eteenpäin: ”Vaikka viime viikolla en liikkunut, se ei estä minua liikkumasta tänään”.

 

Tervetuloa hakemaan sparrausta ja motivaatiota HYPE Centeriltämme. Tammikuun ryhmäliikuntatuntien kokeilut ensikertalaisille nyt ilmaiseksi!

 

_DSC2449

Posted on Jätä kommentti

Vuoden 2019 HYPE Centerin tilinpäätös

Niin vain vuosi vierähti HYPE Centerillä!

2019 saldo

  • asiakkaat ottivat meidät ilomielin vastaan
  • loimme yhdessä paikan ja ilmapiirin, jossa on mielekästä ja rentoa treenata
  • olemme saaneet paikallaan pysyviä ihmisiä pysyvästi liikkumaan sekä nauttimaan siitä
  • olemme saaneet olla mukana vaikuttamassa positiivisesti ihmisten hyvinvointiin merkittävästi
  • olemme saaneet asiakkailtamme lisää inspiraatiota ja he ovat olleet meidän kehityksemme tukena
  • saimme rakennettua kolmen yrittäjän yhteistyön ja yhdessä toimivan yritystoiminnan
  • liikutimme vuoden aikana tuhansia kaiken ikäisiä ihmisiä (3-80 vuotiaita)
  • liikutimme vuoden aikana ihmisiä sisällä ryhmäliikunnoissa, kuntosalilla, ulkona sekä vedessä

2020 odotukset

  • toivomme että yhä useampi löytää tiensä meille ja samalla kadonneen liikunnan ilon
  • toivomme että saamme jatkossakin olla asiakkaiden tukena hyvinvointinsa eduksi
  • toivomme jatkuvuutta ainutlaatuisen hyvälle ilmapiirillemme
  • odotamme että saamme jatkossakin kehittyä asiakkaiden tuella
  • uskomme yhteistyömme ja yritystoimintamme vahvistuvan entisestään
  • uskomme liikuttavamme ensi vuonna enemmän ihmisiä kuin tänä vuonna

Tavoitteemme on luoda laadukkainta, iloista sekä kehittyvää hyvinvointipalvelua porvoolaisille

KIITOS KAIKILLE ASIAKKAILLE, YHTEISTYÖKUMPPANEILLE SEKÄ SEURAAJILLEMME VUODESTA 2019 & OIKEIN HYVINVOIVAA UUTTA VUOTTA 2020!

HYPEcenterlogo.jpg

Posted on Jätä kommentti

Paketoi lahjaksi kuntosaliasiakkuus

Tällä hetkellä ihmiset suosivat hyödyllisiä ja aineettomia lahjoja. Aineettomassa lahjassa on se hyöty, että niistä ilahtuu melko varmasti jokainen lahjansaaja. Onko sinulla vielä lahja hankittamatta?

Meiltä saat helposti hankittua asiakkuuden vielä paikan päältä
torstaina 19.12 klo 17-19.00
maanantaina 23.12 klo 17-19.00

tai voit hankkia lahjakortin helposti netistä  KLIKKAAMALLA TÄSTÄ

  • Viiden kilometrin säteellä oleviin paikkoihin, lahjakortti ehtii postilaatikkoon vielä maanantaina 23.12
  • Voit määrittää asiakkuuden alkamisajankohdan itse, kertomalla asiakaspalvelijalle tai kirjoittamalla alkamisajankohdan kommentti kenttään

christmas-3015776_1920.jpg

Meiltä löytyy myös lahjakortit hierontaan
34€ -30min
42€ – 45min
49€ – 60min

 

Posted on Jätä kommentti

Kuntosalimme varustetaso laajenee

Tiesitkö, että me kehitetään meidän toimintaa jatkuvasti? Asiakkaat ovat päässeet WhatsApp Image 2019-12-13 at 17.53.56suoraan vaikuttamaan hankintoihin sekä tiloihimme. Hetki sitten meidän kuntosalille rantautui alatalja, jossa painopakasta löytyy huikeat 200 kiloa.

Tammikuussa on tulossa reiden ojennus- / koukistuslaite sekä Scott-penkki tykeille.

”Me rakennamme ennen kaikkea liikuntakeskusta liikkujille, jotka meidän keskusta käyttävät. Näiden lisäysten jälkeen voisi väittää, että meiltä löytyy toiminnalliseen harjoittelupohjaan rakennettu kuntosali, joka sisältää kaikki  perinteisimmät kuntosalilaitteet. Tuemme edelleen keholle luontaisia moninivel-liikkeitä, joissa useampi eri lihasryhmä pääsee osalliseksi liikkeeseen. Sitä tarkoittaa toiminallisuus. Kyykkäämään esimerkiksi mahtuu helposti neljä henkilöä kerrallaan eikä omaa vuoroa tarvitse siitä syystä jonottaa. Laitteet ovat tehty täsmä hankintoina tukemaan niiden ihmisten harjoittelua, jotka jännittävät vapaapainoja tai joilla on terveydellisistä syistä haasteita liikuttaa kehoa vapaiden painojen varassa. Laitteet toki toimivat hyvin myös mukavana vaihteluna harjoittelussa sekä auttavat eristämään lihasryhmiä, jos se on tavoite omassa harjoittelussa”

TERVETULOA TUSTUMAAN HYPE CENTERILLE

TÄNÄÄN TORSTAINA KLO 17-19.00

Posted on Jätä kommentti

Kun haluat vain kuntosalille..

Meillä se onnistuu, sillä asiakkuus kuntosalille kuukaudessa vain 52€! Toki mitä enemmän ostat, sen edullisemman kuukausikohtaisen hinnan saat.  Avausmaksu on kertaluonteinen ja sisältää ohjatun kuntosaliohjelman, joten pääset heti jyvälle lihaskuntoharjoittelun maailmaan. Asiakaspalvelu on paikalla maanantaisin ja torstaisin klo 17-19.00

Viimeistään nyt on järkevä käyttää vanhentuvat liikuntasetelit sekä muut työnantajan liikuntaetuudet. Meillä käy Eazybreak, ePassi, Smartum, Edenred sekä virike- ja tyhysetelit.

TIESITKÖ, että meillä voit myös tehdä hankinnan ja siirtää asiakkuuden alkamisajankohdan myöhemmäksi? Eli mikäli joulusi on kiireinen etkä ehdi liikuntaa aloittaa nyt, voit aloittaa sen vaikka tammikuun puolesta välistä!

Nähdään HYPE Centerillä!

 

kuntosali.png

 

 

 

 

 

Posted on Jätä kommentti

Elätkö väsyneenä? Elätkö kiukkuisena? Elätkö toisille vai itsellesi? Tammikuu tulee taas, missä aiot olla vuonna 2020?

Toistamalla samoja rutiineja päädyt mitä todennköisemmin samoihin tuloksiin. Muuttamalla yhtälöä saat uuden tuloksen. Elätkö väsyneenä ja ajattelet, että kyllä tämä tästä SITTEN KUN..? Mitä jos jätettäisiin jossittelut alettaisiin hommiin?

Uuden vuoden lupauksia, jotka tulevat hetken mielijohteesta kantavat tammikuusta helmikuuhun. Olisiko aika lopettaa ainainen jojoilu sekä ihmedietit ja siirtyä pysyvästi hyvään ja jaksavaan olotilaan? Haluatko olla vuonna 2020 uuden vuoden tähdenlento vai energisempi ja sitä kautta parempi versio itsestäsi?

NYT SE ON MAHDOLLISTA!

HYPER-ryhmän avulla kykenet tekemään muutoksia elämässäsi pysyväksi. Ammattilaisen ja ryhmän kanssa muutoksien tekeminen on helpompaa sekä pysyvämpää, kun vieressä on osaava valmentaja ja ymmärtävät tukipilarit sinua varten. Muutokset ovat tällöin myös realistisia ja tavoitteisiin päästään kompastuskivienkin kautta.

 

KENELLE?
HYPER-ryhmä on tarkoitettu sinulle, joka olet kyllästynyt kaikenmaailman dietteihin ja kuntokuureihin. Me tiedämme jo, että moni on yrittänyt kaiken maailman konstit onnistumatta löytämään tasapainoaan omassa arjessaan.

Ryhmä on Sinulle, joka olet valmis luopumaan päänsisäisestä piiskurista ja valmis vastaanottamaan itsellesi lempeän asenteen elämässään, niin että hyvinvointi on etusijalla.

Ryhmä vaatii rohkeutta sukeltaa omaan itseensä ja työstää omaa ajattelumaailmaansa. Aktiivisella pohdinnalla löydämme oivalluksia, jota kautta lisäämme hyvinvointiasi merkittävästi. Jos elämäntapamuutos toimisi pelkällä liikunta- ja ravinto-ohjeita noudattamalla, niin eiköhän me kaikki oltaisi siinä jo onnistuttu! Hakijalla tulee olla painoindeksi (BMI) 30 tai enemmän.

cropped-14821495729791.jpg

HYPER-ryhmässä yhdistyy kaikki olennainen, joka nostaa hyvinvointisi tason aivan uudelle levelille. Jaksamisesi parantuu, stressi vähenee, uni paranee ja sivuvaikutuksena sinulle tulee parempi kunto sekä mahdollisesti joudut ostamaan itsellesi pienempiä vaatteita – kun paino tippuu. Henkilökohtaisen valmentajan lisäksi saat vierellesi ryhmästä tärkeät tukipilarit jatkoa varten. Säästät rahaa, sillä oma henkilökohtainen projekti maksaisi tuplat tästä!

HYPER-ryhmä (min. 4 hlö / max. 8hlö) sisältää kerran viikossa tapaamisen, joista alla olevat teemat toteutetaan kolmen (3) kuukauden aikana:

  • Elämäntilannekartoituksen
  • Liikuntasuunnitelman rakentaminen
  • Ravinto-oppi
  • Tapaamiskertoja eri aiheiden ja tehtävien äärelle esim. oman arvomaailman äärelle pysähtyminen, itsensäjohtaminen
  • Monipuolisia harjoituksia sisällä / ulkona
  • Halutessaan kehonkoostumusmittaus
  • Whatsapp-tuki ryhmässä

Tapaamiset ovat HYPE Centerillä maanantaisin klo 19.00-20.00, tapaamisten kesto on 1h kerrallaan joko liikuntaa tai keskeisiin aiheisiin pureutuvia keskusteluita.
Ryhmä alkaa 6.tammikuuta 2020 ja päättyy 23.3 maaliskuuta (sis. 12 tapaamista). Ja mikä parasta: Mikäli jostain syystä et pääse tapaamiseen maanantaina, voit osallistua HYPE Centerillä järjestettäviin pienryhmäohjauksiin juuri Sinulle sopivana aikana.

questions-2132217_1920.jpg

1. Kuukauden aikana lähdemme liikkeelle ryhmään tutustumisesta sekä ravinto-opista, unohtamatta liikuntasuunnitelman rakentamista. Teemme ruokapäiväkirjan, joita pääsemme tarkistelemaan yksilöllisesti

2. Kuukauden aikana pohdimme suhdettamme ravintoon ja uskomuksia, jotka arjessa vallitsevat. Samalla haemme harjoituksissamme kestovoimaa ja kestävyyttä.

3. Kuukauden aikana pureskelemme jo opittua ja opimme uutta. Iloitsemme ja motivoidumme onnistumisista ja potkimme edestämme kompastuskivet. Rakennamme suunnitelmat jatkoa varten.

Tämä on elämäsi sijoitus ja säästö, sillä tämä kaikki maksaisi yksilöohjauksena Sinulle missä tahansa vähintään 1000 euroa. Sinä saat tämän kokonaisuuden ja kokeneen sekä kouluttautuneen ammattilaisvalmentajan tueksesi kolmeksi (3) kuukaudeksi hintaan 599€/hlö

Ja mikä parasta: HYPER-ryhmän jäsen treenaa salillamme omalla ajallaan 10€/kk hintaan! (Norm. 59€/kk)

  • Lähetä siis ilmoittautumislomake ja saat paluuviestinä hyväksymispäätöksen, mikäli täytät hakijan vaatimukset (bmi 30) sekä ryhmästä löytyy sinulle vielä paikka. Toimi nopeasti, sillä nämä paikat menevät nopeasti!

Paikkoja jäljellä: 6/8

 

IMG_7013MINÄ TULEN OLEMAAN SINUN TUKENASI!

Tutustu muhun lisään >> KLIKKAAMALLA TÄSTÄ <<

Posted on Jätä kommentti

24/7 ja 10 kerran asiakkuuksille kuuden (6) kuukauden käyttöikä!

Toden totta. Maanantaina 2.12.2019 kuntosalimme muutti aukioloaikansa asiakkailleen ympärivuorokautiseksi. Tämä mahdollistaa myös vuorotöissä työskentelevien ihmisten harjoittelun iltamyöhään, aamulla aikaseen tai miksei keskellä yötä!

Lisäksi 10 kerran asiakkuudet ovat nyt voimassa 6 kuukautta! Tämä koskee molempia kuntosali- ja ryhmäliikuntayhdistelmä asiakkuuksia. Enää ei tarvitse stressata sitä, ehtiikö asiakkuuden käyttämään neljässä kuukaudessa. Käyttötahti 1-2krt/kuukaudessa on nyt mahdollistettu, sillä haluamme tarjota mahdollisuuden liikkua ryhmäliikunnoissamme tai harjoittaa lihaskuntoa kuntosalillamme mahdollisimman monelle.

Jälleen on hyvä syy liikkua HYPE Centerillä. Osta helposti asiakkuus verkkokaupastamme, KLIKKAAMALLA TÄSTÄ

 

Tervetuloa!

 

2477