UKK

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

HIERONTA

Etsin tunnin hieronta aikaa, joka olisi saatavilla mahdollisimman pian. Katsoin nettiajanvarauksesta ja näyttää siltä, ettei teiltä löydy aikoja?
– Tarkista ensin, josko meiltä löytyisi 45 minuutin hieronta aika sinulle. Muussa tapauksessa voit soittaa 0400862842 jos saisimme sinulle rakennettua ajan. Viikottaista vaihtelua hierontavarauksissa tapahtuu mm. koronatilanteen vuoksi, joten kannattaa myös seurata ajanvarauksesta peruutusaikoja. Ilmoitamme näistä usein myös Instagram @hyvinvoinninpelikentta -tilillä. Suosittelemme varaamaan hieronta-ajat 1-2 viikkoa ennen. Lisäämme kuun 1.päivä aina seuraavan kuukauden hieronta-ajat.

Voinko maksaa Smartumilla / Epassi / Eazybreakilla hierontani?
– Kyllä voit, mikäli työnantajasi on ladannut hyvinvointisaldoa tilillesi. Liikuntasaldolla sen sijaan ei pysty maksamaan hierontaa, mutta kaikkia liikuntapalveluitamme pystyy kuten kuntosaliasiakkuudet sekä Personal Trainer -palvelumme. Mikäli sinulla on Eazybreak niin varmistathan, että sovelluksestasi löytyy hierojan kanssa tehty sopimus. Huomion arvoista, että me kaikki hierojat olemme itsenäisiä yrittäjiä, joten sopimus tulee olla kyseisen hierojan kanssa kenelle olet menossa. (Tmi Niina Nieminen, Tmi Emilia Maukkonen, Tmi Jasmin Michelsson, Hype Center (Janika)).

Hierontalahjakorttini on mennyt vanhaksi, voinko silti käyttää lahjakortin?
– Valitettavasti et voi. Lahjakorteilla on pitkä puolen vuoden käyttöikä, jotta jokainen varmasti ehtii käyttää halutessaan lahjakorttinsa. Lahjakortit käyvät myös meidän jokaisella hierojalla, joten sopiviakin aikojakin on varmasti löytynyt. Ymmärrettävää on, että yrityksemme ei toimi vanhoilla lahjakorteilla, joten siksi niissä on käyttöikä. Mikäli et itse pysty lahjakorttia käyttämään, voit antaa sen jollekin toiselle.

Hierontalahjakorttini on menossa vanhaksi, mutta teiltä ei löydy kahteen viikkoon minulle sopivia aikoja. Kuinka toimin?
– Seuraa ajanvarauksesta peruutusaikoja. Niitä ilmestyy koronatilanteen vuoksi viikoittain jokaiselle hierojalle

Kuinka nuori voi tulla hierontaan?
– Hieronta sopii kaiken ikäisille. Meillä käy säännöllisesti nuoria urheilijoita hierottavana, mutta myös perus koululaisia. Nykypäivänä nuorien niskahartiat saattavat aiheuttaa oireita kuten päänsärkyä mm. näyttöjen epäergonomisesta käyttämisestä. Hierojalle kannattaa kertoa, mikäli olet ensi kertaa hieronnassa. Hierojalle kannattaa aina sanoa mikäli hieronnan voima on liiallista tai liian vähäistä.

Voiko teiltä tilata yrityksellemme hierojan?
– Kyllä pystyy. Meiltä kaikilta löytyy hierontamatkapöydät. Olethan yhteydessä asiasta suoraan info@hypecenter.fi

LIIKUNTA

Pystyykö kuntosaliasiakkuutta jäädyttää?
– Kuntosaliasiakkuuden pystyy jäädyttämään terveyssyistä vähintään kuukaudeksi. Eli jokaista viikottaista flunssaa emme jäädytä, mutta esimerkiksi pitkä loukkaantuminen mahdollistaa jäädyttämisen. Jäädytys vaatii sairaslomatodistuksen.

Minulla on vaihtunut puhelinnumero, mitä asiakkuudelleni käy?
– Ilmoita meille uusi puhelinnumerosi niin vaihdamme sen kulkujärjestelmäämme. Tämä ei tuota lisäkustannuksia.

Onko teillä ikärajaa kuntosalillenne?
– Ei ole varsinaista ikärajaa, mutta kaikki alle 15-vuotiaat katsotaan tapauskohtaisesti. Olennaista on, että nuorella liikkujalla on osaaminen harjoitella kuntosalilla itsenäisesti tai vanhemman kanssa. Tämän taatakseen, nuorelle voi hankkia meiltä kuntosaliohjelman sekä ohjauksen.

Voinko tuoda lapseni mukanani kuntosalille?
– Valitettavasti meiltä ei löydy lapsille sopivaa lapsiparkkia. Kuntosali itsessään on paikka, josta löytyy lapsen kannalta äärimmäisen paljon turvallisuusriskejä, joten jätetäänhän lapset kotiin 🙂

Mitkä ovat aukioloaikanne?
– Kuntosalimme on auki 24/7. Asiakaspalvelu on paikalla maanantaisin ja torstaisin klo 16.30-19.00

Mitä teen jos kuntosalin ovi ei aukea?
– Odota 30 sekuntia ja koita uudelleen. Ovi ei aukea, jos soitat jonkun kanssa samaan aikaan oveen ja toisella soittajalla on asiakkuus päättynyt. Mikäli ovi ei aukea ja olet varma, että sinulla on asiakkuus vielä voimassa soita 0400862842.

Mistä tiedän kuinka kauan asiakkuuteni on voimassa tai kuinka montaa kertaa on vielä jäljellä?
Asiakkuuden keston / kerrat pystyt tarkistamaan verkkokauppaamme kirjautumisen kautta. Sieltä löydät oma tili > hallinta paneeli.

Voiko teiltä tilata yrityksellemme liikunnanohjausta?
– Kyllä voi. Olethan yhteydessä asiasta suoraan info@hypecenter.fi, niin räätälöidään teille sopiva tunti / tunnit ja annamme tarjouksen.