Ryhmäliikuntatunnit

Me liikutamme monipuolisesti asiakkaitamme ryhmäliikuntatunneilla. Ohjaajina toimii Janika Martinsalo, Jasmin Michelsson ja Emilia Maukkonen. Ilmoittautuminen tunneille helposti netissä!

Ryhmäliikuntatunneille ilmoittautuminen TÄSTÄ

Viikkoo-ohjelma toukokuu

Viikkokalenteri on voimassa kuukausittain

HYPE -treenit: Suosittuja HYPE-treenejä jo vuodesta 2016! Tunnit painottuvat liikkuvuuteen ja lihaskuntoon. Treenit pidetään pääsääntöisesti ulkona, näet sen kalenterista ja nettiajanvarauksesta. (U=ulkona, S=sisällä). Tunnilla saat yksilöllistä ohjausta, sillä ryhmä pidetään pienenä (max. 8 hlö sisällä, 12 ulkona). Treenaamme kehonpainolla tai muilla liikuntavälineillä (kahvakuula, kuntopallo, vastuskuminauhat, TRX, Gymstick jne.) Treenit ovat täynnä liikunnan iloa ja naurua, itsensä ylittämistä, tehokkaita sekä monipuolisia harjoitteita, jotka sopivat kaiken tasoisille kuntolijoille.

HÖÖKI -treenit: Sisältää hengästymistä, hikeä ja maitohappoa. Treenaamme ulkona! Nämä treenit tuntuvat hyvällä tavalla pahalta. Näissä itsensä ylittäminen on joka kerta taattu, pelkkä osallistuminen takaa sen. Osallistujia otetaan mukaan ulkona 15. Suositellaan juoksukuntoiselle. Ei vaadi huippukuntoa, mutta ei suositella henkilölle, jolla on ongelmia polvien kanssa tai vasta aloittavalle liikkujalle. Ei suositella erittäin stressaavaan elämäntilanteeseen.

HÖLLÄYS -treenit: Kehon- ja/tai mielenhuoltoa vaihtelevilla teemoilla. Jokainen tavallinen tallaaja, kuntoilija sekä urheilija tarvitsee kehonhuoltoa säännöllisesti, jotta keho palautuu ja suorituskyky pysyy yllä. Tunti sisältää vaihtelevasti erilaisia kehonhuoltovälineitä ja harjoitteita, jotka nopeuttavat kehon palautumista. Sisältää vaihdellen foamrollausta, fasciapallon kanssa työstöä, nivelten mobilisointia, liikkuvuusharjoittelua, venyttelyä – mitä ikinä! Vahva suositus kaikille.

_DSC5111